Mówiąc o druku wielkoformatowym, często w pierwszej kolejności przywołujemy druk banerów, choć wydawać by się mogło, że pojęcie to jest dość szerokie i obejmuje drukowanie całkiem sporej ilości artykułów promocyjnych. Samo słowo banner przyszło do nas z języka angielskiego i w pełni odpowiada swojemu angielskiemu imiennikowi - banner, flaga. Porozmawiamy z Państwem o wielkoformatowych banerach drukarskich - wielkoformatowych płótnach reklamowych z obrazem i towarzyszącymi mu informacjami, których zadaniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów do produktu lub usługi. Banery można zobaczyć na ulicach: na billboardach, na fasadach budynków, a także nad jezdnią - ale można je również spotkać wewnątrz pomieszczeń, np. w formie stoiska wystawienniczego, roll-upu lub innej konstrukcji.

Dzisiaj powiemy Ci wszystko, co powinieneś wiedzieć o banerach i ich drukowaniu, abyś mógł odpowiedzieć na wszystkie swoje pytania dotyczące druku wielkoformatowego i na co zwracać uwagę przy jego zamawianiu.

Dlaczego banery?

  • Ten rodzaj druku reklamowego z pewnością imponuje swoimi rozmiarami i niesamowitą jasnością;
  • Banery są widoczne z daleka i przyciągają klientów w bardzo krótkim czasie;Reklama taka trafia do bardzo szerokiego grona odbiorców, niezależnie od wieku czy klasy społecznej;
  • Różnorodność opcji lokalizacyjnych pozwala na dostosowanie zasięgu reklamy do grupy docelowej;
  • Dobre banery nie denerwują przechodniów, skutecznie wtapiając się w entourage miasta;Banery mogą mieć różne rozmiary i rodzaje, więc możesz wybierać z szerokiej gamy;
  • Stosunkowo niski koszt w stosunku do liczby otrzymywanych kontaktów;
  • Banery mogą przyciągnąć wypłacalnych i zainteresowanych klientów, ponieważ muszą oni sami podjąć działanie (zadzwonić, wejść na stronę, przyjść do sklepu);
  • Banery reklamowe nie muszą być stale aktualizowane, ponieważ im dłużej przyciągają wzrok potencjalnego klienta, tym większe prawdopodobieństwo, że podejmie on działanie;Reklama uliczna ma charakter trwały, nie podlega wyłączeniu lub unikaniu;
  • Banery są trwałe i długowieczne, uderzająco odporne na zmiany pogody i inne czynniki;
  • Reklama zewnętrzna jest dostępna dla prawie każdego rodzaju działalności, a ponadto jest skuteczna w szerokim zakresie obszarów;

Banner pozwala pokazać potencjalnym klientom wysokiej jakości zdjęcia i minimum informacji, które mogą pobrać obserwator;Jak dogadać się w sprawie reklamy zewnętrznej?

Można umieścić baner na domu, ale tutaj ważne jest, aby nie pomylić wielkości i wysokości, tak, że baner może być postrzegane przez wszystkich przechodniów z wystarczającej odległości. Najczęściej reklama ta należy do deweloperów i pośredników w obrocie nieruchomościami, ponieważ to właśnie w tym domu wynajmują lub sprzedają oni swoje lokale.

Nawigatory banerowe pomogą przechodniom poruszać się po przestrzeni i odnaleźć drogę do sklepów, centrów handlowych, wystaw lub innych miejsc interesujących dla potencjalnych odwiedzających. Można je umieszczać na dowolnych ścianach, słupach, a nawet drzewach. Są one również przydatne do umieszczenia w dużych przestrzeniach lub podczas wydarzeń publicznych, gdzie trudno jest zrozumieć rozmieszczenie różnych miejsc.

Druk wielkoformatowych banerów

Szczególnym rodzajem bannera jest firewall - ogromny banner niemal całkowicie zasłaniający budynek. Ten rodzaj reklamy jest również społecznie użyteczny poprzez zamykanie długo odbudowywanych fasad. Zdarza się również, że firewall pokazuje nam nie reklamę, a fasadę budynku stwarzając tym samym wrażenie, że budowa w ogóle nie idzie, a budynek funkcjonuje jak dawniej. Wyobraź sobie, jaki zasięg ma tak imponująca reklama, jeśli jest umieszczona w centrum miasta na jednym ze starych domów! Najlepiej jest wydrukować taki baner, aby użyć materiału siatki: ponieważ jakość obrazu z tego nie cierpi, a instalacja takiego banera jest o wiele łatwiejsze.