Uderz w złoto w tym złotym kwartale z naszym poręcznym kalendarzem marketingowym!
Połowa sierpnia
Zaplanuj swoje kampanie
Teraz jest czas, aby zacząć przygotowywać się do złotego kwartału 2021 roku. Zawsze warto przeanalizować wyniki swoich działań marketingowych z promocji prowadzonych w poprzednich latach, aby przeanalizować, co poszło dobrze, a co można poprawić.
Jeśli jesteś nową firmą, to świetnym pomysłem jest przeprowadzenie rozmów z klientami, aby zrozumieć, jakie promocje by chcieli, a także zbadanie aktywności konkurencji.
Kiedy już będziesz miał jasny obraz tego, co się uda, zacznij planować następną kampanię, włączając w to sposób, w jaki zamierzasz skutecznie dotrzeć do klientów.
Koniec sierpnia
Przygotowanie do Black Friday
Zdecyduj, czy zamierzasz zorganizować weekendową wyprzedaż z okazji Czarnego Piątku w sklepie, w Internecie czy w obu tych miejscach i zacznij odpowiednio ustawiać sprzedaż.
Główna wskazówka: listopad jest notorycznie zajęty, więc zamów plakaty i banery sprzedażowe już teraz, aby przygotować się do tego weekendu.
Aplikacje na jarmark świąteczny
Jeśli planujesz zorganizować stoisko na jarmarku bożonarodzeniowym, większość wniosków zamyka się latem lub wcześniej w przypadku naprawdę popularnych jarmarków. Złóż wniosek już teraz, aby nie przegapić okazji!
Początek września
Katalogi świąteczne
Zaprezentuj swój świąteczny asortyment i upewnij się, że Twoje produkty są na szczycie listy życzeń wszystkich osób w tym roku, wysyłając katalog w odpowiednim czasie na okres świąteczny. Postaraj się, aby Twój katalog został zaprojektowany, wydrukowany i gotowy do wysłania przed końcem miesiąca.
Promocja wydarzeń
Od pantomimy i jarmarków po specjalne menu, a nawet świąteczne przyjęcie w pracy - wydarzenia w złotym kwartale wymagają wielu planów i druku. Zorganizuj materiały marketingowe, aby wcześnie wypromować swoje wydarzenia i zapewnić sobie rezerwacje przed konkurencją.
Wydarzenia związane z Halloween
Nie zostawiaj zamówienia dekoracji i materiałów promocyjnych na Halloween do ostatniej chwili. Jest to często zapominane święto, które jest kolejną szansą na ożywienie biznesu - spróbuj wysłać klientom rabat pocztą!
W połowie października
Drukowanie imprez
Teraz, gdy już rozreklamowałeś swoje wydarzenia, musisz zamówić materiały do druku. W przypadku imprez pamiętaj o zaproszeniach, menu i banerach. W przypadku wyprzedaży i pokazów, będziesz potrzebował biletów i plakatów. W przypadku uroczystych posiłków, wydrukuj świeży zestaw menu.
Koniec października
Promocja Black Friday
Korzystając z zamówionych materiałów, zacznij promować oferty na weekend Black Friday w swoim sklepie lub roześlij ulotki do klientów, informując ich, jakich ofert mogą się spodziewać.
Przygotowania do świąt
Zaplanuj wszystko, czego będziesz potrzebować do swojej wielkiej kampanii świątecznej i zacznij ważyć koszty, aby zapewnić sobie dobry zwrot z inwestycji. To także czas na kreatywne pomysły na kampanię i podjęcie decyzji, za pomocą których kanałów będziesz prowadzić marketing.
Kluczowa data: Halloween 31 października
Początek listopada
Promocje świąteczne
Teraz, gdy już zaplanowałeś swoje kampanie, nadszedł czas, aby zacząć tworzyć swoje media - od postów w konkursach społecznościowych i e-maili do promocji prezentów w sklepie! Zamów plakaty i oznakowanie witryn, aby stworzyć świąteczną atmosferę w swoim sklepie.
Połowa listopada
Jarmarki świąteczne
Stwórz listę kontrolną wszystkiego, czego będziesz potrzebować na swoim świątecznym straganie, w tym kalkulatora, automatu do kart, drobnych, opakowań lub toreb papierowych i wielu warstw, aby było Ci ciepło.
Kluczowa data: Black Friday Weekend 26-29 listopada
Dzienniki i kalendarze
Zaktualizuj swoje kalendarze i terminarze do dat 2022, aby rozpocząć przygotowania do przyszłorocznych wydarzeń. Górna wskazówka: Te markowe przedmioty to także świetne prezenty dla Twojego zespołu i największych klientów!
Początek grudnia
Prezenty firmowe
Podziękuj swoim kluczowym klientom za ich wsparcie w tym roku lub wyślij drobny upominek do swojego zespołu, aby pokazać swoje uznanie. Punkty bonusowe za markowy papier do pakowania, naklejki, kartki świąteczne, zawieszki na prezenty i etykiety na butelki!
Kluczowa data: Mała Sobota dla Biznesu 4 grudnia
Połowa grudnia
Styczeń Sprzedaż
Wiele firm rozpoczyna poświąteczne wyprzedaże już w Boxing Day. Przygotuj swoje plakaty sprzedażowe, naklejki i ekspozycje na okres pośpiechu, zanim się do ciebie zakradną!
Koniec grudnia
Teraz jest idealny czas, aby się zrelaksować, wiedząc, że dałeś swojemu biznesowi ogromny impuls w nowym roku i jesteś przygotowany na pierwszy miesiąc 2022 roku. Gratulacje!