Jako naród uwielbiamy kuszące pomysły na karty lojalnościowe dla klientów. W rzeczywistości 63% z nas korzysta z kart lojalnościowych podczas każdych zakupów! Karty członkowskie są nie tylko fantastyczne, jeśli chodzi o zatrzymanie klienta, ale także świetnie sprawdzają się w budowaniu lojalności wobec marki i stanowią istotną część strategii marketingowej, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów. Bez względu na to, czy zdecydujesz się ją ostemplować, napisać na niej, czy naciąć, nie ma wątpliwości, że karta z dziurkaczem ma wielką moc dla Twojej firmy.

Co jest najlepsze w kartach lojalnościowych? Możesz naprawdę kreatywnie podejść do ich projektowania. Wybraliśmy nasze ulubione pomysły na karty lojalnościowe, aby dać Ci inspirację do stworzenia własnej...

  1. Wypełnij lukę za pomocą niestandardowego stempla!

(Źródło: Pinterest)

Fantastyczne karty lojalnościowe Tapped and Packed Ltd., nazwane tak na cześć czynności wykonywanej podczas dozowania ekspresu do kawy, zdecydowanie dodały nam energii! Chociaż zawsze mieliśmy sentyment do przeszłości, styl vintage jest obecnie bardzo popularny. Od sklepów z używanymi rzeczami i ubrań w stylu vintage, szalejemy za wzorami retro.

Stemple wykonane na zamówienie sprawiają, że ten projekt naprawdę błyszczy. A powodem, dla którego jest to tak sprytny pomysł na kartę lojalnościową, jest fakt, że sprawia on, iż klient chce ją ukończyć - w końcu ktoś musi kierować rowerem, prawda?

  1. Zaapeluj do swojej grupy docelowej

(Źródło: Waterstones)

Waterstones, odwołując się do swojej książkowej grupy docelowej, wystylizował swoje karty lojalnościowe na półki z książkami. Stempel pozostawia oldschoolowy znak "późnej książki", przypominający bibliotekę - kolejne klasyczne podejście do projektowania, romantyzujące tradycyjne podejście do czytania.

Nasz ulubiony element tego pomysłu na brytyjską kartę stałego klienta? Zapełniając swoje półki z książkami, klienci Waterstones zapełniają również półki przedstawione na ich kartach lojalnościowych!

  1. Wkomponuj swoje logo

(Źródło: Made Graphics)

Uwielbiamy sposób, w jaki Momofuku Milk Bar używa zaprojektowanego przez siebie narzędzia do stemplowania, aby dosłownie wytłoczyć swoje logo na różnych rodzajach kubków. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że ten produkt i tak jest oznaczony logo firmy na kubku - więc oprócz tego, że jest to naprawdę zabawny pomysł, to również zaszczepia świadomość marki wśród swoich klientów.

Jeśli Twoja firma ma rozpoznawalne logo na swoich produktach, dlaczego nie spróbować zaprojektować karty lojalnościowej w ten sposób? Najlepsze jest to, że ten pomysł na program lojalnościowy sprawdzi się w niemal każdym przedsiębiorstwie.

  1. Dopasuj się do stylu swojej marki

(Źródło: Wakaberry)

Każda wiadomość lub materiał marketingowy wykorzystywany przez Twoją firmę do komunikacji z odbiorcami powinien być zgodny z Twoimi zasadami. przewodnik po stylu marki. W ten sposób możesz pomóc w budowaniu lepszej świadomości marki, a klienci będą mogli od razu rozpoznać, że Twoje reklamy i materiały marketingowe to Ty! Firma Wakaberry wprowadziła swój szalony, kolorowy styl do swoich wizytówek, aby podkreślić, kim jest jako firma.

Projekt pasuje do sloganu Wakaberry: "prawdziwa zabawa" - jaskrawe kolory i dziwaczna czcionka sugerują, że będziesz miał więcej przyjemności niż tylko jedzenie mrożonego jogurtu. Ponadto klienci z pewnością łatwo znajdą tę kartę lojalnościową w swoim portfelu!

  1. Dodaj trochę humoru

(Źródło: Je Suis Personality)

Czy kiedykolwiek zauważyłeś, że najzabawniejsze rzeczy są często tymi, które pamiętasz? Być może nie radzisz sobie z testami pamięciowymi, ale potrafisz wyrecytować na pamięć dowcipy swojego ulubionego komika. Jeśli tak, to nie będziesz zaskoczony, gdy dowiesz się, że Badania sugerują, że humor prowadzi do lepszego zapamiętania produktu.

Irlandzka kawiarnia Two Pups wykorzystała swój osobliwy, dobrze znany dialekt, aby dodać trochę humoru do swoich kart lojalnościowych. Mimo że nie ma tu wyraźnej nagrody, pomysł uzupełnienia każdego zwrotu grzecznościowego jest naprawdę zabawny - a czyż nie każdy chciałby uzyskać tytuł "ya little beauty"? Wiemy, że zapamiętamy ten pomysł na kartę lojalnościową!

  1. Niech będzie słodko i prosto

(Źródło: Emporia Fabric & Craft)

Podobnie jak w przypadku kawiarni i restauracji, karty lojalnościowe świetnie sprawdzają się w każdym sklepie - zwłaszcza w sklepach z rękodziełem! Kapryśny styl projektu naprawdę pasuje do tego typu branży. W szczególności podoba nam się odręczny styl czcionki, który wskazuje na element "zrób to sam" w rękodziele.

Możesz łatwo dostosować ten pomysł na kartę dziurkacza do marki swojej brytyjskiej firmy - wystarczy wybrać produkt lub usługę, którą chcesz promować i stworzyć regułę. Na przykład, można powiedzieć:

  • Piąte strzyżenie gratis
  • Za każde 10 funtów wydane na karmę dla zwierząt otrzymasz znaczek
  • Kup 9 smoothies, adziesiąte dostaniesz gratis!

Pomysły na karty lojalnościowe - szybkie porady i wskazówki projektowe

Użyj niestandardowych pieczątek

Jeśli zdecydujesz się na użycie podpisów lub dziurkaczy na kartach lojalnościowych, łatwo je podrobić. Znaczki są o wiele trudniejsze do odtworzenia, zwłaszcza jeśli są wykonane na zamówienie.

Wybierz inny kształt

Ile kart lojalnościowych masz w portfelu? Nie ma nic gorszego niż to, że po wejściu do kasy nie możesz znaleźć swojej karty lojalnościowej. Składane wizytówki Jest to alternatywny pomysł na program lojalnościowy, który pozwala na jeszcze bardziej kreatywne podejście do projektu.

Połącz druk i cyfryzację

Od skanowania kodów QR w poszukiwaniu ofert po połączenie karty lojalnościowej z aplikacją nagradzającą, kampanie reklamowe łączące druk i marketing cyfrowy mają wyższy wskaźnik odpowiedzi niż sam marketing cyfrowy. Połączenie tych dwóch elementów może naprawdę pomóc w rozwoju Twojej firmy!

Mamy nadzieję, że te innowacyjne pomysły na karty lojalnościowe zainspirują Cię do kolejnych działań marketingowych. Chcesz uzyskać więcej informacji na temat wykorzystania druku w celu zwiększenia lojalności i zatrzymania klientów? Przeczytaj sześć sposobów na to, jak sprawić, by klienci wracali do Twojej firmy.