Rozpoczęcie własnego udanego biznesu, czy to w Internecie, z domu, czy jako sklep z cegłą i zaprawą, polega na patrzeniu w przyszłość i przewidywaniu, czego konsumenci będą chcieli od Twojej firmy w nadchodzących latach.

Rok 2019 jest już tylko mrugnięciem, co czyni go idealnym momentem, aby zacząć myśleć o zupełnie nowym pomyśle na biznes startupowy. Biorąc pod uwagę kluczowe wydarzenia i trendy konsumenckie z 2018 roku, stworzyliśmy listę możliwości biznesowych, które z pewnością rozkwitną w nowym roku.

1. Zapewnij przyjazne dla środowiska alternatywy

Dzięki serii BBC "Blue Planet II" plastikowe odpady są obecnie istotnym problemem zarówno w umysłach rządu, jak i konsumentów.

Ten poziom świadomości doprowadził do ogromnego wzrostu liczby alternatyw dla produktów z tworzyw sztucznych: pomyśl o bambusowych szczoteczkach do zębów i metalowych słomkach. Program pomógł wywołać zmianę w postrzeganiu przez klientów plastiku jednorazowego użytku, a 70% z nich stwierdziło, że w odpowiedzi na to planuje zmienić swoje zachowanie.

(Źródło: Urban Outfitters)

Ponieważ jesteśmy świadkami wpływu naszego życia na planetę, trend ten będzie się tylko nasilał. Założenie firmy sprzedającej lub produkującej przyjazne środowisku alternatywy dla jednorazowych plastikowych produktów byłoby korzystne nie tylko dla początkującego przedsiębiorcy, ale także dla planety - to sytuacja, w której obie strony wygrywają!

Prawdopodobnie będziesz potrzebował profesjonalnie wydrukowanych wizytówek z recyklingu, które pomogą Ci wypromować Twój nowy biznes.

2. Rozwiąż problem pokolenia Z

Do 2020 roku, pokolenie Z będzie dowodzić prawie 40% wszystkich zakupów konsumenckich. Pozwól, aby to zapadło się na minutę. Jeśli planujesz rozpocząć działalność gospodarczą w 2019 roku, pokolenie Z (ci, którzy urodzili się w połowie lat 90.) Są świetnym rynkiem, do którego możesz skierować swoją markę.

Powodem, dla którego firmy takie jak Uber i Deliveroo stały się tak szeroko stosowane w krótkim czasie, jest ich innowacyjność i zdolność do adaptacji. Wiedzą one, że młodsi millenialsi i gen-Z w dużej mierze mają mentalność "jest na to aplikacja".

(Źródło: Workopolis)

Ci neo cyfrowi tubylcy mają podobno tylko ośmiosekundowy przedział uwagi, ale spędzają też ponad cztery godziny dziennie w sieci. Idealny startup, który przemówi do gen-z? Aplikacja! Zabij dwie pieczenie na jednym ogniu i stwórz aplikację, która pomaga w koncentracji.

3. Sprzedawaj miesięczne pudełka subskrypcyjne

Czy nie kochasz po prostu dostać paczki wypełnione smakołykami przez drzwi? Okazuje się, że wielu z nas to robi. W 2018 roku nastąpił ogromny wzrost miesięcznych pudełek subskrypcyjnych. Oprócz robienia świetnych postów w mediach społecznościowych (co oznacza darmową reklamę dla Twojej firmy!) Możesz je zaspokoić, kto chcesz.

Birchbox były jedną z pierwszych firm zajmujących się pudełkami subskrypcyjnymi
(Źródło: Fashion Network)

Klienci nie mają wpływu na to, co znajdzie się w pudełku - to tajemnica. Ta "ciekawa zawartość" tworzy idealną lukę ciekawości i ten trend będzie się tylko rozwijał. W ostatnim raporcie Royal Mail przewiduje, że brytyjski rynek pudełek subskrypcyjnych wzrośnie o 72% i osiągnie 1 miliard funtów do 2022 roku!

Pamiętaj, aby dołączyć ulotkę do pudełka subskrypcyjnego, aby dać klientom podgląd na to, jakie smakołyki mogą być do zdobycia w nadchodzących miesiącach.

4. Dołącz do rynku Wellness

Od zdrowych przekąsek po organiczne kosmetyki i pielęgnację ciała, przemysł wellness rozwija się w nowym roku. Produkty, które kiedyś były uważane za luksusowe - na przykład awokado - są teraz częścią codziennego życia. Obecnie szacuje się, że brytyjski przemysł wellness i fitness będzie wart 10,4 mld funtów w 2020 roku.

(Źródło: Pinterest)

Połącz to z faktem, że obecnie spędzamy cały dzień każdego tygodnia online, a istnieje wiele możliwości biznesowych, w których można zatopić zęby. Możesz prowadzić usługę trenera osobistego online, klub odchudzania online lub nawet sprzedawać spersonalizowane świece wellness, w których klienci mogą stworzyć własną mieszankę zapachową!

5. Twórz spersonalizowane prezenty

Istnieje wiele powodów, dla których spersonalizowane prezenty zawsze będą popularne:
- Są kreatywne i wyjątkowe
- Łatwo je dostosować do indywidualnych potrzeb.
- Pokazują, że włożyłeś myśl w prezent.


Jeśli jesteś szczególnie sprytny, 2019 to idealny czas, aby wejść na rynek spersonalizowanych prezentów. Do 2021 roku liczba użytkowników sieci społecznościowych na świecie ma osiągnąć ponad 3 miliardy. Oznacza to, że istnieje ogromny potencjał dotarcia do klientów globalnie poprzez marketing w mediach społecznościowych.

(Źródło: Next)

Jeśli twoim noworocznym postanowieniem jest zostanie freelancerem i tworzenie spersonalizowanych prezentów, spróbuj sprzedawać na rynkach internetowych, takich jak eBay i Etsy, a także rozszerzyć swoją obecność online za pośrednictwem mediów społecznościowych, aby uzyskać maksymalny wpływ.

Jeśli jesteś projektantem, możesz z łatwością drukować swoje projekty na różnych nośnikach, aby sprzedawać je swoim klientom. Kubki to świetna opcja, podobnie jak koszulki, podstawki i torby.

Niezależnie od tego, jaki biznes zdecydujesz się rozpocząć w 2019 roku, upewnij się, że jesteś zaopatrzony we wszystkie narzędzia promocyjne do drukowania, takie jak wizytówki i ulotki. Od rozpoczęcia działalności do zatrudnienia pierwszego pracownika, jesteśmy tutaj, aby pomóc Twojej firmie rozkwitnąć przez całą drogę. Śledź nasz blog Think Big, aby uzyskać nasze najnowsze wskazówki i porady dotyczące marketingu.