Szukasz profesjonalnego sposobu, aby promować się jako trener personalny? Nie szukaj dalej niż skromna wizytówka. Małe, ale potężne, te cuda wielkości portfela mówią wiele o Twojej firmie - więc co dokładnie powinno się na nich znaleźć?

Oto krótki przewodnik z kilkoma poradami i wskazówkami na temat tego, jak stworzyć wizytówki trenera personalnego, co w nich zawrzeć, a nawet kilka pomysłów na ich zaprojektowanie.

Czy trenerzy personalni potrzebują wizytówek?

Jeśli kiedykolwiek znalazłeś się na czacie z kimś, kto może rzeczywiście skorzystać z usług i trzeba było nabazgrać swoje dane kontaktowe na starym paragonie, po prostu wiedz, że jest lepszy sposób. Cały punkt wizytówki trenera osobistego jest posiadanie bezproblemowego sposobu, aby przekazać swoje dane kontaktowe do potencjalnych klientów. Dodatkowo, jest mniej prawdopodobne, że zostanie wyrzucona z czyjejś torebki lub portfela, więc jest o wiele bardziej prawdopodobne, aby uzyskać to follow up.

Wizytówki trenera personalnego mogą również służyć jako karty wizytowe, co jeszcze bardziej ułatwia klientowi uczęszczanie na sesje. Niektóre udane pomysły projektowe zawierają aspekt programu lojalnościowego poprzez stemplowanie lub podpisywanie za każdym razem, gdy klient ma sesję i oferowanie im zniżki lub gratisów po osiągnięciu określonej liczby zajęć.

Oto co należy zawrzeć na wizytówce osobistego trenera

To może być notorycznie trudne, aby wiedzieć, co zawierać na osobistych wizytówek trenera, ale aby rozpocząć, oto kilka pomysłów projektowych, które można rozważyć:

  • Imię i nazwisko - jeśli klienci mogą zapamiętać Twoje imię i nazwisko, to zachęci ich to do skontaktowania się z Tobą (nie ma nic gorszego niż konieczność zadzwonienia do kogoś, kogo imię i nazwisko zapomniałeś!), plus to Ty prowadzisz sesje, więc jest to dość ważne, aby zawrzeć własne imię i nazwisko na wizytówkach!
  • Adres e-mail - niektórzy ludzie wolą kontaktować się przez e-mail, więc ważne jest, aby podać swój adres e-mail dla tych, którzy wolą uniknąć kolejnej rozmowy telefonicznej.
  • Numer telefonu - podobnie, inni będą woleli mieć możliwość zadzwonienia do Ciebie, aby umówić się na trening lub dokonać zmian w planach, więc umieść swój numer telefonu jako opcję kontaktu.
  • Uchwyty społecznościowe - buduj swoje internetowe następstwa, dając ludziom znać, jak połączyć się z Twoją firmą fitness w mediach społecznościowych. Jest to świetny przykład tego, jak zaangażować klientów, co może pozwolić Ci być oznaczone i postrzegane przez ich publiczność też.
  • Logo - wyróżnij swoje usługi poprzez stworzenie silnej marki, wraz z zestawem wyraźnych pomysłów projektowych i logo, które można wykorzystać we wszystkich platformach reklamowych, w tym wizytówki osobistego trenera.
  • Nazwa firmy - jeśli nie chcesz używać własnej, upewnij się, że nazwa firmy jest dobrze widoczna. To zawsze może być włączone do wyrafinowanych pomysłów projektowania logo.
  • Adres strony internetowej - w tym adres URL witryny daje klientom szansę, aby spojrzeć na Ciebie, w tym usług, cen i opinii. Aby przejść tę dodatkową milę, dlaczego nie przekształcić go w skanowalny kod QR, aby zapewnić łatwy dostęp do witryny?

Jak zaprojektować wizytówkę trenera personalnego

Teraz masz już podstawy przybity, nadszedł czas na projekt. Ale które pomysły są najlepsze dla wizytówek trenera personalnego?

Na szczęście dla Ciebie, poddaliśmy to próbie - całkiem dosłownie! Użyliśmy testów biometrycznych wraz z ankietą, aby zmierzyć odpowiedzi i preferencje dotyczące pomysłów na wizytówki w konkretnych branżach.

Możesz sprawdzić pełne wyniki tego badania, ale poniżej znajduje się krótkie podsumowanie:

1. Kolory

Trenerzy personalni biorący udział w naszym badaniu preferowali, aby ich wizytówki były jasne i odważne lub monotonne, a najpopularniejsze kolory to biały, żółty i zielony. Biały był preferowany we wszystkich branżach objętych naszym badaniem i jest mocną opcją dla druku wizytówek trenerów personalnych, podczas gdy żółty jest żywy i może oznaczać wysoki poziom energii i szczęścia. Zielony jest często używany w brandingu, który chce być związany ze zdrowiem lub produktami przyjaznymi dla środowiska - co wyjaśnia jego popularność wśród branży fitness!

2. Umieszczenie logo

Ostatecznie, Twoje logo jest Twoja marka jako trener fitness, ale może być trudno wiedzieć, co do włączenia i jakie elementy do priorytetu. Jedna wskazówka, jak zrobić miejsce zarówno dla dużego logo, jak i danych kontaktowych jest drukowanie wizytówek dwustronnie, z jednym dedykowanym wyłącznie do projektowania logo, a drugi do danych kontaktowych.

3. Biała przestrzeń

Nasi respondenci również preferowali proste, minimalistyczne pomysły projektowe wykorzystujące pustą przestrzeń, w przeciwieństwie do wypełniania każdego rogu wizytówki informacjami. To może być o wiele bardziej uderzający sposób na podkreślenie zarówno marki jak i danych kontaktowych, dzięki czemu jest to bezproblemowy sposób dla klientów, aby się z nimi skontaktować.

Zaprojektuj swoje własne wizytówki trenera personalnego

Teraz, gdy wiesz dokładnie, co należy umieścić na wizytówce trenera personalnego, powinieneś mieć kilka pomysłów na projekt, aby rozpocząć tworzenie własnych. Sprawdź nasze centrum wsparcia artystycznego, aby uzyskać informacje na temat tworzenia wizytówek przy użyciu wielu popularnych narzędzi projektowych (w tym Microsoft Word, Adobe InDesign i Canva) lub zaprojektuj własną od podstaw przy użyciu naszego darmowego narzędzia online.

Pamiętaj, że wizytówki trenera personalnego powinny po prostu pokazać ludziom, kim jesteś i co robisz - Twoja osobowość i profesjonalizm z pewnością będą czynnikami wygrywającymi, jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych klientów. Mamy nadzieję, że ten przewodnik dostarczył Ci wielu inspiracji, najlepszych wskazówek i przykładów, które mogą Ci pomóc, więc sprawdź wszystkie różne opcje, które mamy dostępne i zacznij dostosowywać swoje własne wizytówki już teraz!