Sezon świąteczny to idealny czas, aby dać swoim klientom znać, jak bardzo ich doceniasz, a świetnym sposobem na to jest wysyłanie kartek świątecznych. Problem w tym, że istnieje niezliczona ilość firm, które robią to samo, więc jak zapewnić, że Twoja kartka świąteczna będzie się wyróżniać na tle innych?

Nie panikuj! Zebraliśmy 6 naszych najlepszych wskazówek, jak sprawić, by Twoje kartki świąteczne były wyjątkowe...

Zrób zdjęcie biurowe

Zbierz zespół, załóż świąteczne swetry i przynieś świąteczny nastrój na epickie zdjęcie grupowe! Używając zdjęcia zespołowego na kartkach świątecznych i pokazując klientom, że cenisz swoich pracowników i że dobrze się razem bawicie, natychmiast uczłowieczysz firmę i zwiększysz swoją sympatię. Dodatkowo, daje to Twoim klientom wgląd w twarze kryjące się za marką.

Jeśli chcesz podkręcić tempo, możesz nawet wykorzystać to ujęcie do odtworzenia słynnej sceny z popularnego filmu świątecznego. Bo kto nie chciałby zobaczyć zespołu zgromadzonego wokół ogromnej choinki w strojach Mikołaja, w stylu "White Christmas", lub zakładającego swoje najlepsze dickensowskie wątki do odtworzenia "A Christmas Carol"! Czy nie jest to, co kartki świąteczne są dla!

Obraz: pinterest.com

Zaprojektuj ją sam

Nic nie mówi oryginalnie jak kartka, którą sam zaprojektowałeś lub dostosowałeś do swoich potrzeb. Nie musisz być mistrzem w projektowaniu, aby to zrobić, oferujemy łatwe w użyciu narzędzie Design Online, które sprawia, że cały proces jest bardzo prosty. Po prostu wybierz szablon, który Ci się podoba, użyj ikon, aby spersonalizować kolor, tekst i kształt, a następnie przeciągnij i upuść zdjęcia, które chcesz dołączyć.

Obraz: thelovelydrawer.com

Jeśli nie jesteś pewien, co chcesz zawrzeć w swoim projekcie, wielki Christmassy cytat nigdy nie idzie amiss, ani nie świąteczna scena. Jeśli chcesz, aby karta była bardziej osobista i służyła jako podziękowanie dla klientów za ich lojalność, możesz wybrać pamiętny kalambur, który jest związany z Twoimi usługami. Na przykład, jeśli jesteś kwiaciarnią, Twoja kartka mogłaby brzmieć "Dzięki za wspaniały rok. Wesołych Świąt!". To zabawne i trochę tandetne, ale nie ma wątpliwości, że przyciągnie uśmiech od odbiorcy!

Obraz: oohdeer.com

Obraz: oohdeer.com

Spraw, aby Twoje treści były angażujące

Skoro już jesteśmy przy temacie treści, im bardziej angażująca jest Twoja kopia, tym lepiej. Boże Narodzenie to najlepszy czas, aby przynieść zabawy, więc wraz z podziękowaniami i życzeniami świątecznymi, dlaczego nie zaoferować kilka żartów w stylu krakersów, a może kilka sugestii dla gier na dzień Bożego Narodzenia? Możesz nawet dołączyć zabawne, świąteczne wyszukiwanie słów!

Obraz: daycoloringpages.com

Jeśli masz coś ekscytującego do ogłoszenia, Twoja kartka świąteczna jest idealną platformą, aby to zrobić. To samo dotyczy sytuacji, gdy chcesz podkreślić "najlepsze kawałki" z poprzedniego roku. Możesz potraktować swoją kartkę jak krótki i słodki biuletyn, jako sposób, aby utrzymać swoich klientów na bieżąco w biznesie, jednocześnie zachęcając ich do pozostania zainwestowanymi w oczekiwaniu na to, co ma nadejść. Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że nie ma reguły, która mówi, że Twoja kartka świąteczna musi być prostym pozdrowieniem. Ożyw swoją treść bardziej osobistym akcentem, aby stworzyć coś, co oferuje coś ekstra!

Postaw na coś innego

Mówiąc o wstrząsaniu, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś poszedł wbrew konwencji i wysłał kartki pocztowe zamiast tradycyjnych kartek z życzeniami. Pocztówki są dobrą zabawą i mogą być łatwo wyświetlane na tablicach pinezek lub lodówkach długo po tym, jak generyczne kartki zejdą z płaszcza!

Obraz: happycactusdesigns.com

Jako świetną alternatywę dla tekstu drukowanego, zmieszaj swoje podejście i napisz kartki swoim własnym pismem odręcznym. Jeszcze lepiej (w zależności od wielkości biura), możesz sprawić, aby każda osoba z zespołu podpisała swoją osobistą wiadomość na kartce. W ten sposób wszyscy się zaangażują, a Twoi klienci poczują się jeszcze bardziej docenieni.

Wybierz wyróżniający się materiał

Aby mieć pewność, że Twoje kartki świąteczne są najlepsze z całej grupy, wybierz materiał premium, który zrobi wrażenie na Twoich klientach. Nasze kartki Ice Gold o gramaturze 300 g/m² oferują luksusowy perłowy połysk, który jest idealny na okres świąteczny, podczas gdy nasze wysokiej jakości kartki Silk o gramaturze 350 g/m² są gładkie w dotyku i lekko błyszczące, z opcją matowej lub błyszczącej laminacji dla uzyskania dodatkowego, specjalnego efektu.

Zdjęcia: instantprint.com

Dorzuć prezent

Jeśli chodzi o wysyłanie kartek świątecznych do klientów, to wszystko po to, aby rozprzestrzenić trochę świątecznej radości, więc dlaczego nie dołączyć czegoś specjalnego, aby podziękować im za ich zwyczaj? Możesz umieścić w niej kod rabatowy, voucher lub ekskluzywną ofertę świąteczną; coś, co da Twoim klientom powód do powrotu w Nowym Roku. Ważne jest, aby przy każdej okazji dawać swoim klientom do zrozumienia, że są doceniani. To nie tylko pomoże zbudować lojalność klientów, ale poprzez ustanowienie siebie jako niezłomnego, niezawodnego serwisu, prawdopodobnie przyciągniesz również nowych klientów, albo poprzez polecenie, albo poprzez pozwolenie, aby Twoja pozytywna reputacja mówiła sama za siebie. Jasne, to może być tylko kartka świąteczna, ale to małe rzeczy, które się liczą, prawda?

Obraz: pinterest.com

Gotowy, aby stworzyć projekt kartki świątecznej, który wyróżnia się od reszty? Daj nam znać, jak Ci poszło!